7.02.2009

1.7.09

由于我要练好我的英语,可是又不想‘忽略’我的华语,所以就打双语咯!

今天不懂做么
Today dunno why

感觉很累
so tired

haiz...


超紧张的
very nervous

明天我就要在班上演戏了
tomorrow I will be acting in my class

是演给大家看啊!
is acting to all my classmate arh!

最衰就是老师咯
tis is all teacher fault

原本我和Sharifah是要bentang那篇drama的
actually me n Sharifah wants 2 bentang the drama

可是老师无端端要我们演drama里面的角色
but teacher suddenly want us 2 act a part of the drama

天使啊!
Angel!

我拜托你
can u help me

不要让我出糗啊!
don't let me do something wrong

很怕咧
so scared leh


今晚我因为一件事而产生一个问题
tonight I want to ask a question

那就是我到底是粗鲁或温柔
the question is I am rude or gentle person

说我温柔嘛,也不对,我做家务时超粗鲁的
(dunno how 2 translate)

说我粗鲁嘛,也不对啊,我本人觉得我至少也有0.01%的温柔吧
(dunno how 2 translate)

那我到底是温柔还是粗鲁呢?
actually I am a rude or genle person

拜托告诉我,Plz
tell me,Plz

2 Comments:

  1. Yunhan said...
    你会粗鲁就假咯...
    ♥Supeeer Cola said...
    他会的咯!哈哈!
    双语瓦!
    geng 到。。。

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates